Add More
Add More Administraties is per 1 juli 2013 ontstaan uit het voormalige MC Administraties v.o.f. ,
( 2007-2013) en gevestigd in gebouw Park Center te Eindhoven.
Bijna 90% van de klanten van Add More Administraties bestaat uit advocatenkantoren van verschillende grootte en samenstelling verspreid over geheel Nederland. Wij durven ons zelf dan ook gerust een specialist te noemen op het gebied van de financiële administratie en administratieve organisatie van advocatenpraktijken.
Onze ervaring in de advocatuur, opgedaan tijdens het implementatie- en opleidingstraject als consultant bij de firma Clip Consultants, draagt ertoe bij dat Add More Administraties financiële processen in de advocatenpraktijk weet te structureren en te optimaliseren.
Deze ervaring in combinatie met de uitgebreide kennis van de branchespecifieke software CClaw® met betrekking tot dossieradministratie, urenregistratie, declaratieproces, digitale dossiervorming, debiteurenbeheer, rapportages en financiële administratie zorgen ervoor dat wij snel en flexibel inzetbaar zijn en daar waar nodig kunnen bijsturen.
Wij onderscheiden ons hierbij door te denken vanuit de verschillende werkwijzen, expertises, doelstellingen en informatiebehoeften van onze klanten om op basis daarvan met de beste oplossing te komen voor de inrichting of herstructurering van de administratie. Hierdoor kunt u uiteindelijk efficiënter werken en kosten besparen.