De werkzaamheden van Add More Administraties bestaan uit het volledig uit handen nemen van uw financiële administratie tot het ad hoc verrichten van werkzaamheden, bijvoorbeeld tijdens vakantie of ziekte. Op ‘afstand’ of gewoon bij u op kantoor.
Samen met u bepalen wij met welke frequentie en welke werkzaamheden door Add More Administraties moeten worden verricht. Elke onderneming vraagt immers om een unieke aanpak.
Onze werkzaamheden kunnen o.a. bestaan uit inboeken van inkoopfacturen, verschotnota’s, bankafschriften, rekening courantoverzichten griffierechten, vaststellingsvergoedingen van de Raad voor Rechtsbijstand, debiteurenbeheer, het verrichten van betalingen en het maken van uw maandelijkse declaraties.
In een persoonlijk gesprek bepalen wij met u de vorm en omvang van onze financiële dienstverlening, afgestemd op uw specifieke behoefte. Naar aanleiding hiervan stellen wij een op maat gemaakte offerte voor u op, zodat u precies weet waar u aan toe bent.
De wet- en regelgeving rond de salarisadministratie is continue aan veranderingen onderhevig. In samenwerking met experts op dit gebied verzorgen wij voor u de maandelijkse aanlevering van o.a. salarisstroken per werknemer, betaalstaten, loonjournaal en aangiften loonheffingen.